In week 32 en 33, van 29 juli tot en met 11 augustus, zal ons kantoor gesloten zijn in verband met de zomervakanties van onze collega’s.
Om alle btw-aangiftes goed en tijdig te kunnen verwerken willen wij u vragen uw gegevens vóór 15 juli aan te leveren. Dat kan wanneer u in Snelstart (online) werkt door alle bonnen en facturen te uploaden, of ervoor te zorgen dat wij voor 15 juli uw mappen hebben.
De week voor en na onze sluiting zijn we geopend maar niet allemaal aanwezig, een antwoord op uw vraag of e-mail kan dan langer op zich laten wachten dan dat u van ons gewend bent. Heeft u in die periode een dringende vraag, willen wij u verzoeken te bellen naar ons algemene telefoonnummer of te mailen naar info@seveba.nl. Dan kan een collega de vraag wellicht ook beantwoorden.
Onze collega’s zijn afwezig op de volgende data:
- Johan: 20 juli t/m 11 augustus
- Frank: 5 juli t/m 12 juli en 29 juli t/m 11 augustus
- Elleke: 29 juli t/m 18 augustus
- Rana: 29 juli t/m 18 augustus
- Nienke: 24 juli t/m 14 augustus