Om als medewerker in te kunnen loggen in Nmbrs, heeft je medewerker een login nodig. Controleer altijd eerst of de medewerker een login heeft en of deze actief is. Dit doe je door in te loggen in Nmbrs en naar de werknemer te gaan.
Je gaat naar de medewerker door op het kompas icoontje onder het huisje te klikken wanneer je bent ingelogd. Je kunt alleen medewerkers zijn die in de geselecteerde periode in dienst zijn. De periode staat rechts boven in het scherm aangegeven doormiddel van jaartal en maandnummer.
Wanneer je op het beginscherm van de medewerker bent kun je persoonlijke gegevens van de medewerker zien, daarnaast zie je ook eventuele extra vergoedingen in het dashlet looncomponenten en eventuele extra uren in het dashlet uren en dagen.
Op deze pagina is ook een dashlet voor de medewerker login. Wanneer de medewerker nog geen login heeft kun je deze aanmaken door op het plusje te klikken. heeft de medewerker wel al een login dan staat hier de status van de login, actief of inactief en wanneer er voor het laatst is ingelogd.
rechtsonder in het dashlet staat altijd meer… in het blauw. Wanneer je op meer… drukt kom je in het login scherm van de medewerker. Hier kun je het wachtwoord resetten, of de inlog verwijderen en opnieuw aanmaken. Als een wachtwoord reset niet helpt om de inlog weer te laten werken dan is het soms nodig om de inlog te verwijderen en deze opnieuw (met een ander e-mail adres) aan te maken. De medewerker ontvangt dan de activatiemail opnieuw.
Om het e-mail adres te wijzigen voor de inlog dien je de inlog te verwijderen en opnieuw aan te maken.