Wilt u zelf (een deel van) uw boekhouding doen? Dat kan. Wij werken met Sneltart, één van de voordelen daarvan is dat wij uw bankmutaties direct kunnen inlezen. Daarvoor zullen wij u periodiek vragen deze te downloaden. Daarnaast is er een mogelijkheid bij enkele banken, de bankrekening automatisch te koppelen, zodat wij direct inzicht hebben in uw bankzaken.
Omdat wij gebruik maken van Snelstart kunt u als klant gebruik maken van Snelstart SamenOp, dit is een makkelijke app waarin u eenvoudig ontvangen bonnetjes en facturen kunt scannen en boeken. Daarnaast kunt u facturen maken en versturen naar uw klanten, direct vanaf uw telefoon, tablet of computer. Alles wat u doet binnen de app, zien wij direct terug in uw boekhouding. Dit scheelt een hoop tijd en heeft als voordeel dat u geen bonnetjes meer kunt vergeten/kwijt raken etc..
Snelstart SamenOp is voor kleinere bedrijven de uitkomst, geen dure boekhoudprogramma’s, geen Excel lijstjes, geen facturatie programma, maar 1 gebruiksvriendelijke app.
Een complete video uitleg over de web versie van Snelstart en de app vindt u hier.
Wilt u liever meer inzicht in uw boekhouding of het eventueel helemaal zelf voorbereiden, dan kunt u kiezen voor Snelstart online boekhouden. Dit een wat uitgebreider pakket, waarbij u ook gebruik kunt maken van de app. U doet uw eigen boekhouding en wij kunnen ten alle tijden met u meekijken bij vragen. Wij doen de laatste check voordat de BTW aangiftes de deur uit gaan etc.
Voor meer informatie over Snelstart SamenOp en de kosten hiervan, verwijzen wij u door naar de website van Snelstart.